סנפלינג, טיפוס וויה פרטה ברכס רמים

מסלול הויה פרטה ברכס רמים הוא אחד המקומות המושלמים שיש בארץ בו ניתן לחוות ולטעום את המגוון שיש לעולם האתגר להציע. המסלול מתאים מאוד למשפחות ולמטיילים שמעוניינים בהתנסות ראשונית בתחום ומעניק חוויה כיפית עם נופים עוצרי נשימה של הגליל, עמק החולה, הגולן והחרמון.

# ויה פרטה  - זה בעצם צמד מילים באיטלקית שמשמעותו היא  "דרך הברזל".  שם זה ניתן למסלולי טיול בהרים ובמצוקים, אשר לאורכם מקובע כבל ברזל או פלדה. לכבל הזה מתחברים המטיילים בעזרת רתמה וסופג אנרגיה מיוחד על מנת ללכת בבטחה.

ברכס רמים קיים אחד מתוך 3 מסלולי ויה פרטה בארץ, והראשון מבינהם.

מידע נוסף

# המסלול מעגלי

# משך הטיול הוא כ-4 שעות

# מרחק הליכה – כקילומטר אחד

# נקודת מפגש – חניון דרך המלך (ליד קיבוץ מנרה)

# עונה מתאימה – כל השנה

# הטיול מורכב מ-3 פעילויות (סנפלינג, ויה פרטה וטיפוס צוקים), אך אין לעשות אותן, ובכל שלב ניתן לבחור לדלג על אחת מהפעילויות או יותר.

מהלך הטיול

לאחר מפגש והתארגנות בנקודת החנייה, יוצאים להליכה קצרה של כחמש דקות עד לראש המצוק. שם מתגלה לפתע  נוף מרהיב של עמק החולה, הגולן והחרמון. לאחר התרשמות ותצפית קצרה יעשה תדריך וכל אחד ירד בתורו בסנפלינג אל תחתית המצוק – גובה הגלישה הוא כ-20 מטר.

השלב הבא הוא יציאה למסלול הויה פרטה, שלאחר עוד הליכה קצרה של 10-15 דקות מגיעים לתחילתו. המסלול עצמו חוויתי ביותר וכולל טיפוס קל בסולמות ומעבר על שני גשרי עץ קטנים. לאורך כל הדרך נשקף עדיין אותו נוף מדהים שנראה גם בזמן הסנפלינג.

מסלול הויה פרטה מסתיים למרגלות המצוק ממנו, גלשנו. כאן מי שירצה יוכל לבחון את כוחו ולהתנסות בטיפוס צוקים ברמת מתחילים. לאחר מכן יוצאים ומקטע נוסף וקצר של ויה פרטה שמוביל אותנו בחזרה לרכבים.

ציוד נחוץ

# 2 ליטר מים לאדם

# כובע

# נעליים סגורות

# תיק גב נוח לנשיאת ציוד

# מומלץ להביא קצת אוכל ופק"ל קפה/תה

# ניתן להביא כפפות בניין או אופניים לשימוש בזמן הסנפלינג

הוראות בטיחות

יש להישמע להוראות המדריך

אין להתקרב לשפת המצוק

עלות הטיול

 

לטיול בהרשמה פתוחה:

270 ₪ למטייל הכוללים – ציוד בעל תקן בינלאומי, הדרכה על ידי מדריך מוסמך וביטוח ספורט מקיף ורחב.

 

כמו כן ניתן לתאם מועד טיול לקבוצות סגורות בטלפון מראש

 

להרשמה – 053-4844874 - סתיו

מוכנים לצאת לטיול?

צריכים מידע נוסף?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם :)